Zgłoszenie szkody

W celu zgłoszenia szkody do PGArt Motors powstałej w wyniku kolizji drogowej, należy wydrukować i wypełnić następujące dokumenty z którymi należy zgłosić się do Głównej Siedziby naszego Biura Obsługi Klienta w Jankach pod Warszawą, lub do naszych oddziałów mieszczących się w Poznaniu i Katowicach.

(+48) 22 319 50 50

Zgłoś szkodę on-line

Procedura w miejscu zdarzenia

  1. Zadzwoń do swojego Towarzystwa Ubezpieczeniowego
    Proces likwidacji szkody należy rozpocząć od wykonania zgłoszenia na infolinii Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Numer TU znajduje się na polisie ubezpieczeniowej. Prosimy poinformować TU o chęci naprawy Państwa samochodu w PGArt Motors.
  2. Skontaktuj się z nami
    Skontaktuj się z działem likwidacji szkód w PGArt Motors telefonicznie bądź on-line
  3. Pobierz wykaz dokumentów
    Wykaz dokumentów (pdf)
    Wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym
  4. Pobierz dokumenty Twojego ubezpieczyciela
    Pobierz wszystkie potrzebne dokumenty wybierając poniżej swoje Towarzystwo Ubezpieczeń.
Ważna informacja:

Do zgłoszenia szkody, zarówno poprzez infolinię jak i bezpośrednio PGArt Motors, potrzebne będą następujące informacje:

  • numer polisy z której zgłaszana będzie szkoda (AC własne lub OC sprawcy szkody),
  • dowód rejestracyjny pojazdu,
  • prawo jazdy kierującego w trakcie powstania szkody,
  • dowód osobisty zgłaszającego szkodę,
  • informacja o dokładnym miejscu zdarzenia, data i godzina powstania szkody,
  • w przypadku zgłaszania szkody z OC sprawcy – dane zawarte w oświadczeniu sprawcy lub notatce policyjnej(nazwisko i imię sprawcy, samochód, nr. rej. itd.),
  • zgoda od właściciela pojazdu ( leasing/ bank/ CFM ) na naprawę pojazdu w PGArt Motors.