
Zgłoszenie szkody
W celu zgłoszenia szkody do PGArt Motors powstałej w wyniku kolizji drogowej, należy wydrukować i wypełnić następujące dokumenty z którymi należy zgłosić się do Głównej Siedziby naszego Biura Obsługi Klienta w Jankach pod Warszawą, lub do naszych oddziałów mieszczących się w Poznaniu i Katowicach.
(+48) 22 319 50 50
Procedura w miejscu zdarzenia
-
Zadzwoń do swojego Towarzystwa Ubezpieczeniowego
Proces likwidacji szkody należy rozpocząć od wykonania zgłoszenia na infolinii Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Numer TU znajduje się na polisie ubezpieczeniowej. Prosimy poinformować TU o chęci naprawy Państwa samochodu w PGArt Motors. -
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z działem likwidacji szkód w PGArt Motors telefonicznie bądź on-line -
Pobierz wykaz dokumentów
Wykaz dokumentów (pdf)
Wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym -
Pobierz dokumenty Twojego ubezpieczyciela
Pobierz wszystkie potrzebne dokumenty wybierając poniżej swoje Towarzystwo Ubezpieczeń.
Ważna informacja:
Do zgłoszenia szkody, zarówno poprzez infolinię jak i bezpośrednio PGArt Motors, potrzebne będą następujące informacje:
- numer polisy z której zgłaszana będzie szkoda (AC własne lub OC sprawcy szkody),
- dowód rejestracyjny pojazdu,
- prawo jazdy kierującego w trakcie powstania szkody,
- dowód osobisty zgłaszającego szkodę,
- informacja o dokładnym miejscu zdarzenia, data i godzina powstania szkody,
- w przypadku zgłaszania szkody z OC sprawcy – dane zawarte w oświadczeniu sprawcy lub notatce policyjnej(nazwisko i imię sprawcy, samochód, nr. rej. itd.),
- zgoda od właściciela pojazdu ( leasing/ bank/ CFM ) na naprawę pojazdu w PGArt Motors.